اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع بیش از ۶۱ هزار واکسن آنفلوانزا در مشهد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۶۱ هزار دز واکسن آنفلوانزا ، در سطح داروخانه های شهر مشهد در دسترس افراد قرار گرفته است.

توزیع بیش از ۶۱ هزار واکسن آنفلوانزا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی روح بخش، اظهار کرد: برخی از افراد که به دلیل بیماریهای زمینه ای و یا نارسایی قلبی عروقی از سیستم ایمنی ضعیفتری برخوردار هستند که با مشورت پزشک بهتر است از واکسن آنفلوانزا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه واکسن آنفلوانزای اینفلوواک، گریپ تترا و فلوگارد در داروخانه های سطح شهر موجود است، افزود: از واکسن هلندی اینفلوواک تترا 48 هزار دز، واکسن فرانسوی گریپ تترا 10 هزار دز و واکسن فلوگارد ایرانی ۳ هزار و ۸۰۰ دز در داروخانه های سطح شهر توزیع شده است .

وی با اشاره به اینکه کمبودی به لحاظ واکسن آنفلوانزا در سطح شهر وجود ندارد، تصریح کرد: تزریق واکسن آنفلوانزا فقط باید با تأیید و نظر پزشک معالج استفاده شود و عموم مردم نیاز به دریافت این واکسن ندارند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد:  واکسن گریپ تترا به ارزش ریالی 251 هزار و 500 تومان، واکسن اینفلوواک تترا به ارزش 296 هزار و 500 تومان و واکسن فلوگارد به  263 هزار تومان موجود است.


پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول