اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

طرد اتباع بیگانه در نظرآباد اجرایی می‌شود

فرماندار نظرآباد از طرد اتباع بیگانه خبر داد و گفت: متاسفانه حضور اتباع از جمله افاغنه در برخی از نقاط و محلات نظرآباد موجب بروز معضلات اجتماعی شده است.

طرد اتباع بیگانه در نظرآباد اجرایی می‌شود

حسین بغدادی، فرماندار نظرآباد، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، از طرد اتباع بیگانه خبر داد و گفت: متاسفانه حضور اتباع از جمله افاغنه در برخی از نقاط و محلات نظرآباد چشمگیر بوده وهمین موضوع بروز مشکلات اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی را دنبال دارد لذا جهت جلوگیری از اسیب های احتمالی طرد اتباع بیگانه در شهرستان در حال اجرا می باشد از تمام دستگاه های مربوطه و صنوف صنعتی و صنفی تقاضای همکاری را داریم.

فرماندار نظرآباد در ادامه به اهمیت هفته دفاع مقدس و نقش آن در جامعه جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: درود بر مردم کشور عزیزمان جمهوری اسلامی که با دستان خالی پشت سر امام راحل با اراده قوی در مقابل تمام دنیا ایستادند تا وجبی از کشور و اعتقادات خود را ازدست ندهیم .

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و مجاهدت مجاهدین عزیزانی است که آرامش و آسایش خود را مدیون آنان هستیم. شهرستان نظرآباد در این هفته برنامه های شاخص از جمله شبیه سازی عملیات کربلای یک (آزاد سازی مهران) ،شب شعر و خاطره ،تجلیل از رزمندگان و آزادگان و... را دارد.

این مقام مسؤول در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری همه ماباید حضور فعالانه جهت حل مشکل معشیت و مسکن مردم داشته باشیم.

وی در پایان خواستار جدی جهت پیگیری موضوعات انتقال آب طالقان و افتتاح آن تا پایان مهر،تعیین تکلیف و سرعت پذیری جهت صدور اسناد ،رفع محدودیت تسهیلات ازدواج ، فرزنداوری و ودیعه مسکن ،دسترسی سریعتر به غدیر ،دفن شهید گمنام در مسکن،اختصاص زمین به مسکن نیروهای ناجا توسط شهرداری،حل مشکل آب شهرک صنعتی،و... بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول