اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی ما هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز بعد از 43 سال همه متجاوزان و حامیان آنها به گور سپرده شدند و این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از میان همه‌ی مشکلات و حوادث و سختی‌ها سرفراز سر بیرون آورد.

شهدا سند افتخار، عزت و سربلندی ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، سردار یوسفعلیزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در افتتاح یادمان شهدای گمنام شهر قاسم آباد و نمایشگاه دفاع مقدس شهر سلامی خواف اظهار کرد: امروز یکی از قدرت های نو ظهور جهان، ایران اسلامی است  و بسیاری از تلاش ها در منطقه و سطح بین الملل  بدون نقش آفرینی  نظام مقدس جمهوری اسلامی بی نتیجه میماند و بی اثر می‌شود.

وی این جایگاه و منزلت را محصول از خود گذشتگی ها و رشادت های شهدا دانست و بیان کرد:  امروز ما سر مزار دو شهید گلگون کفن گمنام در زمین  و  پر آوازه در آسمان ها هستیم و این شهدا سندهای افتخار، عزت و پیروزی و سربلندی ما هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده و هم پیمانان آنان که آمده بودند تا بنیان انقلاب را براندازند اما امروز خداروشکر هم نفوذ و اقتدار این نظام را در مقیاس ملی و منطقه ای و بین المللی می‌بینند و هیچ ناچارند که  سکوت کنند و تحمل نمایند.

یوسفعلیزاده خاطرنشان کرد: تا روزی که مردم کشور عزیزمان آماده ایثار و از خودگذشتگی باشند در راه آرمان ها و ارزش ها، قطعا پیروزی ها ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول