اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جابر معافی ؛ سیمرغ عرصه خبر

با آسمانی شدن سیمرغ عرصه خبر مازندران در سی و یکم شهریور سال ۱۳۹۲ غمی بزرگ و فراموش نشدنی بر چهره اهالی رسانه این دیار نشست و اندوه این ماتم همچنان بر دوش خانواده و دوستانش سنگینی می‌کند.!

جابر معافی ؛ سیمرغ عرصه خبر

خبرگزاری فارس مازندران ـ عقیل امامی|۱۰ سالی که جابر معافی خبرنگار و سرپرست پرتلاش و خوش‌اخلاق خبرگزاری فارس مازندران از میان ما رخت بربست؛گذشت

در بین اهالی رسانه و مخاطبان پرشمار رسانه های مکتوب والکترونیکی او عنصری باوقار، زبده، بابصیرت و اثربخش در عرصه خبر شناخته می‌شد که در کنار کار حرفه‌ای واجد اخلاق و رفتار نیکو و حمیده بود و از این رو می توان جابر را دائرةالمعارف خبر دیار علویان نامید.

پاگیری خبرگزاری وزین فارس در استان مازندران با همه مشقت و صعوبت اولیه و نیز رشد و اعتلای آن بی‌تردید مرهون اهتمام شبانه‌روزی، مسؤولانه و خستگی‌ناپذیر او بود که جانانه برای انعکاس آرمان‌های حقیقی انقلاب و نظام اسلامی همتش را مصروف کرد و گزافه نیست که پیشرفت و تعالی امروز این رسانه کوشا در پهنه نگین شمال را ثمره مجاهدت و سختکوشی جابر بدانیم.

با آسمانی شدن سیمرغ عرصه خبر مازندران در سی و یکم شهریور سال ۱۳۹۲ غمی بزرگ و فراموش نشدنی بر چهره اهالی رسانه این دیار نشست و اندوه این ماتم همچنان بر دوش خانواده و دوستانش سنگینی می‌کند.!

او براستی تجسم واقعی بزرگمرد وادی اخلاق در رسانه بود که هیچ‌گاه حاضر نبود برای خوشامد دیگران،اصل صداقت و امانت را فدا کند و نیز برای نشستن خبر بر تیتر اول رسانه اصول انسانی و معرفتی را زیر پا بگذارد چراکه اخلاق و وجدان کاری در مرتبه نخست رسالتش قرار داشت.

" جابر" رسانه ها همواره مردم دوستی و دستگیری از نیازمندان را وجهه همت خود قرار می‌داد به‌گونه‌ای که برای رسیدگی به مشکلات و نیازمندی‌های محرومان و اقشار آسیب‌پذیر مطالبه‌گر بی‌ادعای عرصه اجتماعی و روایت‌گر صادق رویدادها بود و مسؤولان ادوار مختلف مازندران گواه صادقی برای جهادگری و روشنگری وی هستند.

آری، او عنصرمتعهد و نماد حق‌گویی در رسانه بیدار جبهه ایمان بود که تا آخرین نفس‌های حیاتش دست از رسالت سترگ و آرمانی خود برای اعتلای مفاهیم فرهنگی و ارزشی نکشید و با قلبی مالامال از عشق و اعتقاد راسخ به حریم ولایت و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی،جهان فانی را به‌سوی سرای باقی ترک کرد.

یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول