اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بازی‌های آسیایی| رئیس فدراسیون هندبال: به تفاضل گل نیاز داشتیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تورنمنت به شکلی است که امکان دارد در روز آخر بازی ها به تفاضل گل نیاز پیدا کنیم.

بازی‌های آسیایی| رئیس فدراسیون هندبال:  به تفاضل گل نیاز داشتیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به چین، علیرضا پاکدل پس از برد تیم ملی کشورمان برابر مغولستان درباره اینکه چرا با وجود اختلاف زیاد امتیاز، بازی را با نگرانی دنبال می کرد، اظهار داشت: تورنمنت به شکلی است که امکان دارد در روز آخر بازی ها به تفاضل گل نیاز پیدا کنیم. به هر حال بازی اول تورنمنت بود و نباید فراموش کنیم که از ۱۶ بازیکن، ۱۳ بازیکن ما برای اولین بار در بازی های آسیایی به میدان رفته و در این فضا نبودند. امیدوارم در 2 بازی آینده که سرنوشت ساز است و برابر ژاپن و عربستان مصاف‌های سختی داریم، عملکرد خوبی داشته باشیم. در ابتدا باید بتوانیم از گروه مان صعود کنیم و در ادامه ببینیم چه اتفاقی می افتد.

وی درمورد غیبت چند مهره شاخص تیم ملی هم خاطرنشان کرد: پویا نوروزی‌نژاد از 2 ماه قبل به ما اعلام کرده بود اما درباره محمد اروعی باشگاه رومانیایی خلف وعده کرد. ما هم دلخوریم چون او قول داد که در این بازی ها شرکت می‌کند.دقیقه 90 زیر توافقات زدند و خواسته نامعقول داشتند که قطعا فدراسیون به این خواسته تن نخواهد داد و نمی‌دهد. همچنین علیرضا موسویان نیز دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری می کند.به هر حال چند بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداریم اما هندبالیست های جوان ما هم آمدند تا خودشان را ثابت کنند. ان‌شاءلله بتوانیم با آنها نتیجه و عملکرد خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص مراسم رژه روز گذشته توضیح داد: چینی ها تاکنون میزبانی خوبی داشتند و فکر می‌کنم یکی از میزبانی‌های خوب بازی‌های آسیایی را شاهد خواهیم بود. مراسم رژه هم خوب بود، هر چند مشکلاتی در شروع بود و تاخیرهایی داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول