اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازی های آسیایی| سرمربی تیم ملی جودو: محمودی در 30 ثانیه پایانی غافلگیر شد

سرمربی تیم ملی جودو گفت: با وجود اینکه چهار سال در هیچ مسابقه رسمی حضور نداشتیم ، شاهد رقابت خوبی از جودو‌کار کشورمان داشتیم.

بازی های آسیایی| سرمربی تیم ملی جودو: محمودی در 30 ثانیه پایانی غافلگیر شد

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، حسین قمی در پایان اولین مصاف جودو‌کار ایرانی با کره شمالی اظهار داشت: محمودی بازی را به خوبی اداره کرد و در وقت طلایی و سی ثانیه پایانی با یک حرکت غافلگیرانه نتیجه را به حریف خود را واگذار کرد.

وی با بیان اینکه نماینده ۶۶ کیلوگرم کشور در طول مسابقه روند مبارزه را به خوبی پیش برد بیان کرد: متاسفانه محمودی ، بازی را از دست داد و نتیجه را واگذار کرد.

سرمربی تیم ملی جودو ایران با ابراز رضایت از عملکرد نماینده منهای ۶۶ کیلوگرم کشورمان افزود: با وجود چهار سال دوری از تمامی مسابقات رسمی ، در کل از روند مسابقه راضی بودم و‌مطمئن هستم در سالهای آتی با تداوم حضور در مسابقات ، جودو ایران به نتایج خوبی دست پیدا کند.

در ادامه ابوالفضل محمودی ملی پوش جودو‌کشورمان گفت : تمام تلاش خود را کردم‌ ولی آنطور که می خواستم مسابقه پیش نرفت.

وی افزود: در تایم ابتدایی مسابقه خوب پیش می رفت اما در ۳۰ ثانیه پایانی کمی احساس ضعف کرده و غافلگیر شدم وهمین باعث شد ، بازی را به حریف واگذار کنم.

جودکار وزن منهای ۶۶ کیلوگرم کشورمان تاکید کرد : اما تلاش خواهم کرد تا در رویدادهای بعدی جبران کرده و نتیجه خوبی را برای کشورمان کسب کنم‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول