اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فرماندار پاوه: دشمن می‌خواهد هویت را از ما بگیرد

فرماندار پاوه گفت: دشمن در بحث تخریب هویت و ارزش‌های ما شبانه‌روز با هزینه‌های هنگفت در فضای مجازی کار می‌کند تا هویت و ارزش‌های والای انسانی را از ما بگیرد.

فرماندار پاوه: دشمن می‌خواهد هویت را از ما بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس ازکرمانشاه، علیرضا حیدری فرماندار پاوه در آیین زنگ ایثار و مقاومت که صبح امروز در مدرسه شهید مطهری پاوه برگزار شد، اظهار کرد: این ایام تقارن دو واقعه مهم و با ارزش آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت وهفته دفاع مقدس است که هر دو در نظام مقدس جمهوری ارزشمند هستند.

وی افزود: طی ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران  از جان و مال خود گذشتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از کیان نظام و آب و خاک میهن عزیزمان دفاع کردند.

فرماندار پاوه گفت: همین شهدا و رزمندگان و ایثارگران  امنیتی را برای ما ایجاد کردند که امروز در سایه همین امنیت مردم عزیز به راحتی زندگی می کنند و چرخه تولید و صنعت نیز می چرخد و شما دانش‌آموزان‌ عزیز نیز  بدون هیچ دغدغه ای در کلاس های درس به کسب علم و دانش می‌پردازید.

حیدری با بیان اینکه تعلیم و تربیت و کسب علم و دانش با ایثارگری‌ودفاع مقدس و ایجاد و حفظ امنیت  مکمل هم هستند، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با جانفشانی و ایثار و مقاومت سلاح بدست گرفتن و با دفاع از نظام و سرزمین اسلامی، امنیت ایجاد کردند و از طرف دیگر دانش‌آموزان و دانشجویان مدارج عالی علمی تحصیلی طی کردند که عمل هر دو مقدس و خدمت به نظام و مکمل همدیگر هستنند.

پایان پبام/پ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول