اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

محرومیت زدایی در بخش بشاریات سرعت گرفته است

بخشدار بشاریات گفت: در دولت سیزدهم محرومیت زدایی از روستاهای بخش بشاریات از توابع شهرستان آبیک سرعت مضاعفی گرفته است.

محرومیت زدایی در بخش بشاریات سرعت گرفته است

سید محسن موسوی پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با بیان اینکه در دولت سیزدهم محرومیت زدایی از روستاهای بخش بشاریات سرعت مضاعفی گرفته است، اظهار کرد: بخشداری بشاریات از ابتدای دولت سیزدهم خدمات متعددی را در بخش های عمرانی، بهداشتی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی انجام داده که تعداد زیادی از آنها به نتیجه رسیده و باقی مانده آنها هم با تلاش هرچه بیشتر در حال انجام است.

وی افزود: یکی از مهم ترین اقدامات بخشداری بشاریات در دولت سیزدهم پیگیری و حصول نتیجه جهت احداث مرکز بهداشت خطایان است که می تواند مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان را تا حدود زیادی برطرف کند.

بخشدار بشاریات اضافه کرد: پیگیری و حل مشکل هفت ساله شهرداری خاکعلی و مگسال از دیگر موضوعاتی بوده که با تلاش بخشداری و با همراهی مسوولان شهرستانی و استانی به نتیجه رسیده است.

این مسوول عنوان کرد: اقدامات موثر ورزشی در سطح بخش و قهرمانی تیم فوتبال در سطح استان، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستایی و پیشرفت در آسفالت معابر از ۱۷ هزار متر مربع به ۷۰ هزار متر مربع، پیگیری و پیشرفت ۸۰ درصدی حل مشکل زمین های اوقافی شهر خاکعلی، احداث کمپ ترک اعتیاد و ساخت پنج مسکن محرومین به همت خیرین از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش است.

موسوی پور ادامه داد: پس از همه گیری کرونا و با توجه به ایجاد مشکلات اقتصادی در بین اقشار مختلف مردم در بخش بشاریات ۹ رزمایش مومنانه برگزار شد که نتیجه آن توزیع حدود ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومین بخش بوده است.

بخشدار بشاریات اذعان کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان کمک های خیرین و مسوولیت های اجتماعی از شرکت ها و واحدهای تولیدی موجود در سطح بخش در راستای رسالت اجتماعی برای توسعه و آبادانی روستاها جذب شده است.

این مسوول همچنین گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، پیشرفت چشمگیر صدور مجوز های ساخت، پیگیری و اجرای روکش آسفالت راه های مواصلاتی روستایی، پیگیری و حصول نتیجه جهت تهیه طرح هادی برای روستاهای زیر ۲۰ خانوار بخش و اجرای پروژه در روستاهای فاقد دهیاری از دیگر برنامه های اجرا شده در بخش بشاریات بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول