اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هژبر: جامعه سوارکاری مدیون کیومرث هاشمی است

رئیس پیشین کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری گفت: جامعه سوارکاری مدیون کیومرث هاشمی است.

هژبر: جامعه سوارکاری مدیون کیومرث هاشمی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی هژبر، رئیس پیشین کمیته درساژ فدراسیون سوارکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری توسط کیومرث هاشمی در دوران قبل از وزارتش گفت: جامعه سوارکاری کشور بخاطر این کار بزرگ و تعیین کننده مدیون وزیر ورزش و جوانان است، کار بزرگی که هیچگاه از حافظه تاریخ ورزش کشور پاک نخواهد شد.

وی در خصوص مجموعه دشت بهشت، گفت: این مجموعه، یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی ایران و خاورمیانه است و با افتخار آمادگی خدمت به ورزش کشور در رشته‌های مختلف ورزشی را دارد.

پیشکسوت ورزش سوارکاری ایران در ادامه همین بحث در خصوص امکانات موجود در مجموعه دشت بهشت، افزود: سالن چند منظوره، زمین تنیس، استخر رو باز و سرپوشیده، زمین پدل، امکانات ورزش سوارکاری و انشاالله در آینده‌ای نزدیک احداث زمین چمن طبیعی استاندارد فوتبال از امکانات این مجموعه است که همگان می‌توانند از آنها استفاده کنند و ما نیز می‌توانیم، پکیج کاملی از این امکانات را در اختیار ورزش کشور و فدراسیون‌های ورزشی قرار دهیم.

هژبرگفت: انشاالله با شروع به کار هتل ٤ ستاره مجموعه دست بهشت در بهمن ماه سال جاری دیگر تمامی شرایط برای حضور تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای برگزاری کمپ‌های تمرینی مهیا خواهد شد.

هژبر در ادامه ضمن تمجید از خصوصیات اخلاقی سردار آزمون بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران گفت: بزودی قرار است ما یکبار دیگر در مجموعه دشت بهشت میزبان سردار بوده و از تجربیات فوتبالی و سوارکاری او بیشتر بهره ببریم.

هژبر در پایان ضمن قدردانی از جامعه رسانه‌ای کشور گفت: من اعتقاد داشته و دارم که دوستان رسانه‌ای یکی از متعصب‌ترین‌ها نسبت به ورزش و انفاقات ورزشی هستند که باید قدر آنها را دانست و ورزش کشور و مسئولان آن نیز برای موفقیت باید با آنها تعامل دو سویه داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول