اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رژه اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد

رژه نیروهای مسلح استان کردستان با حضور یگان‌های نمونه از ارتش، سپاه، بسیج، مرزبانی و نیروی انتظامی در سنندج برگزار شد و نیروهای مسلح اقتدار و اوج آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

رژه اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح استان کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان کردستان از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی همزمان با 31 شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، اوج آمادگی، اقتدار و قدرت دفاعی خود را در سنندج به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که در بلوار آزادگان شهر سنندج برگزار شد، یگان‌های پیاده، موتوری وخودرویی از مقابل جایگاه و تمثال امام و رهبری رژه رفتند.

سردار امان‌اله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المنقدس کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت چهل و سومین دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس هم نماد مظلومیت نظام و هم اقتدار انقلاب و ملت ایران است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: خدا را شاکریم که امروز مردم کردستان و کشور قدردان تلاش‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس بوده و خواهند بود و هر ساله در این ایام هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: امروز بزرگی انقلاب اسلامی و اقتدار آن حاصل خون هزاران شهید، جانباز، آزاده و ایثارگری است که از جای‌جای این کشور به فرمان امام راحل لبیک گفتند و جان خود را برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی این نظام نورانی هدیه کردند.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: امروز جا دارد همه ما تلاش کنیم و از هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ملت ایران الگو بگیریم چرا که آن دوران بعنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی شکل گرفته است و امروز مقاومت و ایستادگی ما در مقابل دنیای استکبار برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت رزمندگان است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول