اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران: حضور با اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل به واسطه دفاع مقدس است

استاندار مازندران گفت: قدرت مردم ایران به واسطه دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شده و امروز به همه کسانی که در همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

استاندار مازندران: حضور با اقتدار رییس جمهور در سازمان ملل به واسطه دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید محمود حسینی‌پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، اظهار کرد: دفاع مقدس عینیت بخشی به اسلام ناب محمدی بوده و زمینه تحقق آرمان‌های اسلامی را در کنار خویش دارد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس اوج ایثار و فدارکاری و مظهر وحدت ملت ایران به نمایش گذاشته و در این ایام اوج عقلانیت در مقابله با تهاجم قدرت‌های استعماری بوده است.

استاندار مازندران اضافه کرد: در 31 شهریور سال 59 دشمنان استکباری جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرده و صدام ملعون با ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها و با پاره کردن قرار داد 1975 آغاز تجاوز به خاک ایران اسلامی رسما اعلام کرده است.

وی یادآور شد: در این ایام با شکل‌گیری وحدت در کشور حماسه‌ای ماندگار دفاع مقدس شکل گرفته که این حماسه برکات و دستاوردهای زیادی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد: شهادت ستون‌های نظام اسلامی را تا مدت‌های طولانی مستحکم می‌کند، جنگ به وسیله مردم ایران با در کنار هم قرار گرفتن ارتش و سپاه که به ایمان متکی بودند، پیش رفته است.

وی اضافه کرد:  یکی از ارزش‌های والای هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکل از پیشکسوتان جهاد و شهادت است.

استاندار مازندران با اشاره به تلاش‌های انجام شده نیروهای مسلح مستقر در استان مازندران، افزود: این نیروها با اقتدار از عظمت ایران اسلامی به خوبی دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا فرزندان پاک،مومن و انقلابی برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی تربیت کردند و همه ما امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

حسینی‌پور با اشاره به وحدتی که در بین نیروهای مسلح در استان وجود دارد،گفت: این نیروها در کنار همدیگر زمینه تامین امنیت استان را فراهم می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر کسی جرات نمی‌کند به مرزهای جمهوری اسلامی ایران جسارت کند به برکت افتخارات دفاع مقدس هشت ساله بوده و اگر امروز رئیس جمهور ایران در سازمان ملل متحد و در جمع سران همه کشورهای دنیا با افتخار قرآن کریم به دست می‌گیرد و به جهانیان نشان می‌دهد که پیام قرآن صلح آمیز است به برکت خون شهدای دفاع مقدس است.

استاندار مازندران ادامه داد: قدرت مردم ایران به واسطه دفاع مقدس به جهانیان نشان داده شده و امروز به همه کسانی که در همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

وی افزود: در یک سال اخیر دشمنان قسم خورده توطئه‌های زیادی  را با محوریت آمریکا علیه جمهوری اسلامی در دستور کار خویش قرار داده و همه پیاده نظام‌های خودشان را فعال کردند که به جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی با هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام حداکثری تحت فرمان مقام معظم رهبری اینبار دسیسه دشمن با شکست مواجه شده است.

حسینی پور ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی به اقرار همه افسران ارشد نظامی دنیا بی‌نظیر و کن نظیر است.

پایان  پیام/86004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول