اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بازی‌های آسیایی| اسفندیار: هر تیمی تلاش می کند تا یک ست از ایران بگیرد

ملی پوش والیبال گفت: هر تیمی تمام تلاشش را می کند تا جلوی ما خودی نشان دهد و بتواند حتی یک ست از ما بگیرد و با همین یک ست انگار بازی را برده است.

بازی‌های آسیایی| اسفندیار: هر تیمی تلاش می کند تا یک ست از ایران بگیرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به چین، امیرحسین اسفندیار بعد از برد تیم ملی والیبال ایران مقابل تایلند در مورد این که ایران تا به اینجا حریفان سختی نداشته گفت: نمی شود گفت بازی ها سخت نیست. تیم ایران پرقدرت است و هر تیمی تمام تلاشش را می کند تا جلوی ما خودی نشان دهد و بتواند حتی یک ست از ما بگیرد و با همین یک ست انگار بازی را برده است. داریم تمام تلاشمان را می کنیم که این بازی ها حکم بازی ها تدارکاتی را تا فینال برای ما داشته باشد تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

او در مورد بازگشت به تیم ملی پس از غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مصدوم بودم و با نظر کادر فنی استراحت و درمان انجام دادم و حالا کاملا آماده در خدمت تیم ملی هستم. کادر فنی هم از من راضی است.

اسفندیار در مورد حضورش در لیگ چین تصریح کرد:‌ فصل آینده برای تیم تیان‌جین بازی می‌کنم و بلافاصله بعد از انتخابی المپیک و گرفتن ویزا به چین می‌آیم. لیگ چین از آبان آغاز می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول