اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

در دفاع مقدس با رشادت جوانان پیروز شدیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: شرایط دفاع مقدس به صورت معجزه آسایی با تلاش جوانان و عملیات‌های مقتدرانه به سود ایران تغییر کرد و ما پیروز شدیم.

در دفاع مقدس با رشادت جوانان پیروز شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکویی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گرگان اظهار کرد: نمایش قدرت امروز یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی است که غریب به هشت سال با دست خالی با رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) در برابر تمام دنیا ایستادند و پیروز میدان شدند.

وی ادامه داد: روزی که ارتش بعث عراق به ایران حمله کرد ما هیچ شرایط ایده‌آلی نداشتیم و شرایط به سود دشمن برای پیروزی بود اما به صورت معجزه آسایی شرایط با شجاعت جوانان این کشور تغییر می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در ادامه سلسله عملیات‌های سرنوشت‌ساز عملیات‌هایی برای تنبیه دشمن همانند عملیات والفجر ۸ اجرا و فاو آزاد شد.

ملک شاهکویی تصریح کرد: صدام همیشه می‌گفت فاو چشم بصره است و بصره چشم فاو و هردوی اینها تهدید رزمندگان اسلام بود و تمام جنگ در این دو نقطه برنامه‌ریزی می‌شد.

وی تاکید کرد: همین بچه‌های گلستان و مازندران در لشکر ۲۵ کربلا در آزادسازی فاو نقش موثر و مستقیم داشتند و با فتح فاو کمر دشمن شکسته شد
 فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: خدایا عاقبت امر همه ما را ختم بخیر کن و جوانان ما را سرافراز و سربلند نگه‌دار.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول