اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه جدید شهرستان پارسیان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان پارسیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برگزار شد.

امام جمعه جدید شهرستان پارسیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب در فرمایشات اخیر  با اقشار مختلف فرمودند، دشمن وحدت ملی و  امنیت ملی ما را نشانه گرفته و برای اینکار گروههایی را به عنوان عوامل خود چه آگاهانه و چه ناآگاهانه سازماندهی کرده تا به امنیت ما خدشه وارد کند.

وی افزود: امروز الحمدالله ملت ما بصیر است که می تواند حق را از باطل تشخیص دهد و حقیقت را از دل گرد وغبار بیرون بیاورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: دشمن با برنامه جلو آمده است و ما باید این حقیقت را درک کنیم که در مسیر و زمین دشمن بازی نکنیم.

وی تاکید کرد: باید سرنوشت کشورهایی که در آشوب گرفتار شدند از جمله عراق، سوریه و لیبی را ببینیم و با چنگ و دندان امنیت کشور را حفظ کنیم.

حجت الاسلام عبادی زاده با تشکر از علمای تسنن و تشیع در شهرستان پارسیان؛ بیان داشت: خوشبختانه علما این منطقه تشخیص دادند و اجازه ندادند که برخی با حرکت مذبوهانه وحدت را خدشه دار کنند.

امام جمعه شهرستان بندرعباس با توصیه به مردم، گفت: در قبال فتنه ها مواظب باشید و احساساتی نشویم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بعنوان چراغ راه مد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: نماز جمعه قرارگاه آگاهی و بصیرت افزایی است؛ نماز جمعه شانی از شئون ولی امر است و این نعمت بزرگ را خداوند عنایت فرمودند و امروزه این کنگره هفتگی مومنانه دسیسه های دشمنان را به مردم معرفی می کند.

در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام محمد بارانی تقدیر و تکریم و حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا طی حکمی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بعنوان امام جمعه شهرستان پارسیان منصوب شد.

پایان پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول