اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برزگر: صدرنشینی کار ما را در مرحله بعدی راحت‌تر می‌کند

مهاجم تیم ملی فوتبال امید گفت: برای صدرنشینی یکدل شده بودیم.

برزگر: صدرنشینی کار ما را در مرحله بعدی راحت‌تر می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آریا برزگر درمورد برتری 4 بر صفر تیم ملی فوتبال امید کشورمان مقابل ویتنام در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: خدارا شکر در گام دوم توانستیم بازی پرگل داشته باشیم. بچه‌ها سلامت از زمین بیرون آمدند و به کادرفنی و تمام بازیکنان پرتلاش تبریک می‌گویم. امیدواریم همین روند ادامه پیدا کند. ان‌شاالله تا لحظه و بازی آخر اینجا حضور داشته باشیم و کار بزرگی انجام بدهیم.

وی درمورد اینکه گل چهارمی که خودش به ثمر رساند سبب شد ایران با پیش افتادن از عربستان به صدر جدول صعود کند، گفت: همه بچه‌ها تلاش می‌کردند تا این اتفاق بیفتد و از آن‌ها تشکر می‌کنم. همه به ویژه در لحظات آخر یکدل بودیم تا این بازی را با اختلاف ببریم.

مهاجم تیم ملی امید عنوان کرد: برای ما مهم بود در صدر جدول بمانیم زیرا کارمان در مرحله بعدی راحت‌تر می‌شود. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. تلاش تمام بچه‌ها بود و همه می‌خواستند در آن دقایق پایانی گل بزنیم. از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول