اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تقویت زمینه های همکاری در بخش های صنعتی و معدنی ایران و عمان

در دیدار وزیر صمت کشورمان با وزیر انرژی و معادن عمان بر تقویت زمینه های همکاری در بخش های صنعتی و معدنی تاکید شد.

تقویت زمینه های همکاری در بخش های صنعتی و معدنی ایران و عمان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس علی آبادی در راستای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی به کشور عمان سفر کرد و در نخستین روز از این سفر با وزیر انرژی و معادن این کشور دیدار و گفت وگو کرد. 

در دیدار وزیر صمت با وزیر انرژی و معادن این کشور 2 دو طرف بر تقویت زمینه‌های همکاری در بخش‌های صنعتی و معدنی تأکید کردند.

گفتنی است وزیر صمت را در این سفر «سیدمحمد موسوی» معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات و «رضا محتشمی‌پور» معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت و «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت ایران همراهی می‌کنند.

وزیر صمت ایران قرار است در جریان سفر سه روزه خود به عمان، ضمن دیدار با وزرای تجارت، صنعت و سرمایه‌گذاری، دیدارهایی با رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و رئیس بانک مرکزی عمان هم داشته باشد.

دیدار مشترک با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع کشور عمان و اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان، بازدید از تاسیسات آب شیرین‌کن عمان، بازدید از شهرک‌های نمونه صنعتی مسقط و مرکز سرمایه‌گذاری عمان، از دیگر برنامه‌های علی‌آبادی در این سفر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول