اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هداوندی: با وجود محدودیت بودجه مدعی صعود به لیگ برتر هستیم

سرمربی تیم والیبال رازین پلیمر با اشاره به هزینه‌های انجام شده در لیگ یک گفت: با هزینه و بودجه محدود تیمی یک دست و مدعی برای حضور در لیگ برتر ساخته‌ایم.

هداوندی: با وجود محدودیت بودجه مدعی صعود به لیگ برتر هستیم

مرتضی هداوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال رازین پلیمر برای حضور در لیگ دسته اول اظهار داشت: در لیگ پیش رو 5-6 تیم هستند که بودجه و هزینه بسیار خوبی داشته‌اند که در کنار آنها ما هم خود را مدعی صعود می‌دانیم.

وی در رابطه با مدعیان لیگ یک والیبال امسال گفت: هنوز بازی‌ها شروع نشده و شناخت کاملی از تیم‌ها وجود ندارد، اما می‌توان گفت تیم‌های گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، مس سونگون، گلفام آمل و صنعتگران امید تیم‌های خوب و مدعی هستند که بودجه خوبی دارند و در نقل‌وانتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده‌اند و در کنار این تیم‌ها عقاب، شهرداری آزادشهر و رازین پلیمر با وجود هزینه کمتر مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

سرمربی رازین پلیمر ادامه داد: فلسفه کار ما این هست که بازیکنانی که داریم را محافظت کنیم و رشد دهیم تا به سطوح بالاتر که حقشان است برسند. والیبال را اسم‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه کیفیت واقعی بازیکنان، سطح تمرینات و فرهنگ تیمی است که باعث پیروزی می‌شود.

هداوندی گفت: تیم ما در این فصل فقط از ۱۶ بازیکن تشکیل شده که ۱۰ نفر از آنها نوجوانان، جوانان یا امید هستند ولی همگی بازیکنانی سطح بالا، باکیفیت و دارای شخصیت برنده هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول