اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

داور یزدی رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را داوری می‌کند

فدراسیون جهانی بدمینتون از محمدرضا کبیری مزرعه نو داور یزدی برای رقابت‌های بدمینتون المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد.

داور یزدی رقابت‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را داوری می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، فدراسیون جهانی بدمینتون سه داور از کشورمان را برای رقابت‌های بدمینتون المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دعوت کرد خانم هِرمینِ آرمین مهر، رضا روشن امید و محمدرضا کبیری مزرعه نو، سه داور دعوت شده ایرانی به این رقابت‌ها هستند.

کبیری که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی از دانشگاه تهران است حدود ۲۵ سال است که به صورت نیمه حرفه‌ای و ۱۵ سال است که به صورت حرفه‌ای در مسابقات داخلی و بین المللی که در داخل کشور برگزار می‌شود قضاوت می‌کند.

وی در سال ۲۰۱۵ موفق شد در کشور اندونزی مدرک داور بین المللی را دریافت نماید و سابقه قضاوت در مسابقاتجوانان و نوجوانان آسیا، قهرمانی تیمی آسیا، بازی‌های انفرادی آسیا و سال گذشته قهرمانی تیمی جهان در کشور تایلند در شهربانکوک را در کارنامه خود دارد.

اضافه می‌شود،این  بازی‌ها به عنوان هفدهمین دورهٔ بازی‌های پارالمپیک تابستانی در ابتدا برای ۴ تا ۱۵ س بازی‌ها به عنوان هفدهمین دورهٔ بازی‌های پارالمپیک تابستانی در ابتدا برای ۴ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود اما در حال حاضر به احتمال زیاد بین ۲۸ اوت تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ اجرا خواهد شد. شهر پاریس برای اولین بار در تاریخ میزبان بازی‌های پارالمپیک خواهد شد.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول