اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون شهردار: 2100 اتوبوس فعال در مهرماه داریم

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به بهسازی تاکسی و اتوبوس اشاره کرد و گفت: در مهر ماه 2100 اتوبوس فعال در خطوط داریم.

معاون شهردار: 2100 اتوبوس فعال در مهرماه داریم

مریم گلباز - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در جلسه ستاد مهر، گفت: خدمات حمل و نقلی در مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است.

وی با بیان اینکه در کیف پول الکترونیک حمل و نقل عمومی تخفیف 30 درصدی برای مهر در نظر گرفته‌ایم، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم همراهی کرده و استفاده از خودروی شخصی را به حداقل برسانند.

هرمزی با تأکید بر این موضوع که بهسازی تاکسی و اتوبوس در دستور کار است، گفت: در مهر ماه 2100 اتوبوس فعال در خطوط داریم.

به گفته سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران سال‌هاست که در حوزه بازسازی ناوگان مترو کاری صورت نگرفته است و امسال برخی از رام‌های قطار نوسازی شده است و این کار ادامه دارد.

وی در خصوص احداث تراموا در تهران، گفت: باید تراموا به تصویب شورا برسد. این موضوع بعد از بررسی در شورا و اخذ مجوزهای لازم اجرا می‌شود. البته این را هم بگویم تا این لحظه کریدور یا خط تراموا مشخص نشده اما چند کریدور در دست بررسی است و یکی از آنها از پایانه شرق تا تهرانسر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول