اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نرخ کرایه تاکسی‌ و اتوبوس‌ در شهرکرد با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا نمی‌کند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به بازگشایی مدارس کرایه تاکسی و اتوبوس‌ها هیچ‌گونه افزایشی ندارد و بر اساس نرخ کرایه قبلی محاسبه می‌شود.

نرخ کرایه تاکسی‌ و اتوبوس‌ در شهرکرد با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در آستانه مهرماه، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس کرایه تاکسی و اتوبوس‌ها هیچ‌گونه افزایشی ندارد و بر اساس نرخ کرایه قبلی است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ۲۲ شرکت سرویس‌ به مدارس معرفی شده است، ادامه داد: تعرفه خدمات شرکت‌های سرویس مدارس در کارگروه کارشناسی و با حضور مسئولان مصوب و به تمامی شرکت‌های سرویس مدارس، آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی افزود: تمامی شرکت‌های سرویس مدارس موظف هستند نرخ‌نامه را در اختیار اولیا قرار دهند و در صورت مشاهده تخلف یا شکایت از سوی شهروندان در نرخ‌های دریافت شده کمیته تخلفات به این موضوع ورود می‌کند.

میرزائیان یادآور شد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این سازمان موظف است نقص فنی اتوبوس‌ها را رفع کند که در این راستا به بخش خصوصی اجازه تعمیرات داده شده و علت کمبود اتوبوس طی این مدت در سطح شهر به دلیل تعمیرات ناوگان بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تجهیز تاکسی‌ها به کارت‌خوان به رانندگان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: تمدید پروانه فعالیت منوط به استفاده از این دستگاه است اما با توجه به کم بودن تراکنش‌ها همکاری لازم از سوی بانک برای کارتخوان صورت نمی‌گیرد، که پیگیری‌ها برای رفع این مشکل درحال انجام است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول