اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدارس سراسر کشور از اول مهر دایر هستند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: شروع سال تحصیلی دانش‌آموزان همیشه از اول مهر بوده است و امسال نیز مدارس از اول مهر دایر هستند.

مدارس سراسر کشور از اول مهر دایر هستند

معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه شروع سال تحصیلی از اول مهر است، اظهار کرد: زنگ اول مهر با حضور رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش در اول مهر نواخته می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه شروع سال تحصیلی و مدارس همیشه از اول مهر بوده است، افزود: جشن‌های مهدویت از سوم مهر برگزار می‌شود.

نجفی با بیان اینکه امسال نزدیک به 9 میلیون دانش‌آموز ابتدایی در مدارس تحصیل می‌کنند، گفت: تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی حدود یک میلیون و 700 هزار نفر است.

وی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان متولد مهر بیان کرد: دیروز در مصوبه‌ای مقرر شد، در صورتی که دانش‌آموز گواهی پیش دو داشته باشد و مدرسه مدنظر هم ظرفیت داشته باشد، این کودکان در پایه اول ثبت‌نام شوند. 

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این قانون فقط برای امسال است و دیگر دانش‌آموزان متولد مهر در پایه اول در مدارس ثبت‌نام نمی‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول