اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جشن حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در یزد+ تصاویر

در آستانه آغاز سال تحصیلی جشن حمایت از دانش آموزان نیازمند به همت خیریه مهر حضرت زهرا (س) در یزد برگزار شد.

جشن حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در یزد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خیریه «مهر حضرت زهرا (س)» جشن حمایت از دانش آموزان نیازمند را با هدف ایجاد شورونشاط در بین این دانش آموزان و اهداء لوازم‌التحریر به آنان برپا و موجبات شادی کودکان و رضایت والدین را فراهم کرد.

در این مراسم که با اجرای تئاتر، قرعه‌کشی جهت سفر مشهد مقدس، مسابقه، قصه‌گویی، اهدای جایزه و .... همراه بود بسته‌های لوازم‌التحریر که ارزش هر کدام از 130 تا 250 هزار تومان بود، به دانش آموزان از پیش‌دبستانی تا پایه هشتم، اهدا شد.

بی‌بی مرضیه شیخعلیشاهی در این‌باره به خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: ایده راه‌اندازی خیریه مهر حضرت زهرا (س) در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت و آن زمان با دریافت ماهیانه ۱۰ هزار تومان از اعضا، هزینه‌ای را جمع‌آوری و گره از مشکلات نیازمندان باز می‌کردیم.

مسئول خیریه مهر حضرت زهرا (س) ادامه داد: پس از وقفه‌ای کوتاه، این خیریه کوچک ما کار خود را با حضور یک جوان پر انرژی مجدداً آغاز و این بار تصمیم گرفتیم اقدامات بزرگ‌تری انجام دهیم که به لطف خداوند در این سال‌ها موفق شدیم تا با حمایت خیرین چند زندانی را آزاد و برای تعدادی از نوعروسان نیازمند، جهیزیه تهیه کنیم.

شیخعلیشاهی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین درآمد خیریه از محل تهیه مواد غذایی و خوراکی خانگی همچون آبغوره، آبلیمو، بسته‌بندی خشکبار، خرد و خشک کردن سبزی و ... به همت بانوان محله و نمازگزاران مسجد است که خودشان در تهیه این اقلام همکاری کرده و نکته جالب اینجاست که خودشان هم خریداری و مصرف می‌کنند و درآمد آن صرف امور خیریه و کمک به نیازمندان می‌شود.

وی افزود: امروز نیز توانستیم با حمایت همان خیران در آستانه مهرماه جشنی برپا کنیم تا علاوه بر نشاندن لبخند بر لبان کودکان نیازمند با اجرای برنامه‌های شاد، بسته‌های لوازم‌التحریر برای آنان تهیه کرده و باری هر چند کوچک را از دوش والدینشان برداریم.

این بانوی خیرخواه در خاتمه یادآور شد: ما تاکنون این خیریه را با گام‌های کوچک اداره کرده و تنها هدف این مجموعه نیز ابتدا کسب رضای خداوند و سپس باز کردن گره از مشکلات خانواده‌هایی است که بسیار آبرودار و دارای عزت‌نفس بوده؛ اما مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی کمرشان را خم کرده است. لذا از خیرین دعوت می‌کنیم تا با پیوستن به مجموعه مهر حضرت زهرا (ع) ما را در این اقدام یاری کنند.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول