اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شکوفه‌های کرمان به دبستان رفتند

بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در سراسر استان کرمان در جشن شکوفه‌ها شرکت کردند.

شکوفه‌های کرمان به دبستان رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در دبستان‌های استان کرمان برگزار شد و بیش از ۷۷ هزار کلاس‌اولی به مدرسه رفتند.

علی شاهمرادی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در آیین جشن شکوفه‌ها در محل دبستان دخترانه شهدای خیابان گلدشت اظهار داشت: والدین اگر دنبال پیشرفت بچه‌ها هستند باید پیوند بین اولیا و مربیان مدرسه برقرار باشد تا شاهد این باشیم دانش‌آموزان در آینده کشور موثر باشند.

وی ادامه داد: جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور در مدارس استان کرمان هم در حال برگزاری‌ست و امیدوارم این روز یک روز به‌یادماندنی برای نونهالان عزیز باشد.

رضا رضایی نیز اظهار کرد: بیش از ۱۶ میلیون دانش‌آموز در کشور داریم که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر پایه اولی هستند.

وی بیان داشت: بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه می‌روند و از امروز سال تحصیلی برای این دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان ادامه داد: ۶ هزار مدرسه در استان کرمان داریم و تعلیم و تربیت در مدارس از شنبه اول مهرماه آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد:  شعار سال تحصیلی جدید «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» است و باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم و با درس خواندن بچه‌ها ایران قوی می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول