اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

مدیرکل رسانه‌های خارجی: آمریکا رسانه‌هایی را تحریم کرد که زبان‌گویای نظام هستند

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی‌وی در دنیا معروف هستند و زبان گویای نظام در بیان موفقیت‌ها، سیاست‌ها و عملکردها به شمار می‌آیند.

مدیرکل رسانه‌های خارجی: آمریکا رسانه‌هایی را تحریم کرد که زبان‌گویای نظام هستند

علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره تحریم خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم و شبکه پرس‌ تی‌وی توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: آمریکا بر خلاف ادعای آزادی بیان، با تحریم خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی‌وی نشان داد که بلند شدن صدای مخالف را برنمی‌تابد و سعی در خاموش کردن آن دارد. آمریکا با این کار می‌خواهد صدای حق به گوش آزادی‌‌خواهان جهان نرسد.

وی افزود: آمریکا دست روی رسانه‌های فعال و پرمحتوا گذاشت. اعمال تحریم‌ علیه خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی‌وی نشان دهنده شکست آمریکا در جنگ شناختی است. این سه رسانه در دنیا معروف هستند و زبان گویای نظام در بیان موفقیت‌ها، سیاست‌ها و عملکردها به شمار می‌آیند. دشمن تلاش می‌کند تا حتی کوچکترین موفقیت‌های جمهوری اسلامی به گوش کسی نرسد و شگردش هم محدود یا تحریم کردن رسانه‌هاست.

شیروی تصریح کرد: قبلاً هم برخی از شبکه‌های تلویزیونی ما را از دسترس برخی ماهواره‌ها خارج کردند تا صدای ایران به گوش جهانیان نرسد. چرا آمریکا و غرب نمی‌گذارند موافقان و مخالفان جمهوری اسلامی روایتی متفاوت از روایت خودشان را از رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران بشنوند؟

مدیرکل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی موافق با سیاست‌های آمریکا ادعا می‌کنند این تحریم‌ها در چارچوب آزادی بیان هستند درحالیکه به رسانه‌های معاند کمک‌های مالی میلیارد دلاری می‌کنند و تریبون خود را در اختیار تروریسم رسانه‌ای قرار می‌دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول