اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

فارس من| جذب 5 هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی چه زمانی انجام می‌شود؟

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در مورد مطالبات مخاطبان خبرگزاری فارس، در مورد تسهیل شرایط جذب نخبگان در دستگاه‌های اداری گفت: براساس برنامه ریزی‌ها انشاالله امسال نزدیک به 5 هزار نفر جذب خواهند شد.

فارس من| جذب 5 هزار نخبه در دستگاه‌های اجرایی چه زمانی انجام می‌شود؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از جذب حدود 5 هزار نخبه در دستگاه های اجرایی خبر داد.

جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی از مطالباتی است که عده زیادی از دولت داشته اند؛ در همین راستا در سامانه تعاملی فارس من پویشی تحت عنوان «درخواست تسریع در روند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی» ثبت کرده‌اند.

 

 

در بخشی از این پویش آمده است: «با گذشت بیش از یکسال از تصویب آیین نامه جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی در حالی که رسانه‌های مختلف جذب هزار نخبه را تیتر خبری خود کرده اند، اما در واقعیت حدود ۱۰ نفر جذب دستگاه‌ها شده‌اند و مراحل جذب بسیار کُند و فرسایشی طی می‌شود.»

رئیس سازمان اداری و استخدامی در مورد تسهیل شرایط جذب نخبگان در دستگاه‌های اداری گفت: براساس برنامه ریزی‌ها انشاالله امسال نزدیک به 5 هزار نفر جذب خواهند شد دستگاه‌ها نیز نیازشان را اعلام کرده‌اند و در نامه‌ای موضوع را به اطلاع سازمان برنامه و بودجه رسانده ایم.

وی درباره اینکه چه زمانی جذب تخبگان انجام خواهند شد؛ گفت: پس از تامین اعتبار امسال این امر صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول