اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۱ درصد آب کشور را این استان تولید می‌کند، گفت: اما هنوز به ۲۰۰ روستا در این استان با تانکر آبرسانی می‌شود.

آبرسانی سیار به 200 روستا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در نشست جهادگران و افتتاح پروژه های محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری گفت: رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی مردمی است و اینکه رئیس‌جمهور در سازمان ملل با شجاعت می‌گوید ما صدای مردم هستیم نه صدای ابرقدرت‌ها به دلیل پشتیبانی مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عزم دولت، سپاه، بسیج، خیرین باید برای رفع محرومیت‌ها باشد و ناترازی‌ها را تراز کنند، افزود: خیرین، دولت، سپاه، بسیج باید همه پای کار بیایند تا با وحدت و همدلی غبار محرومیت را از چهره‌ای مردم بردارند، چرا که هیچ یک به تنهایی قادر به رفع محرومیت‌ها نمی‌باشند.

وی اضافه کرد: در منطقه موگویی محرومیت جدی به چشم می‌خورد و هنوز کپر‌نشینی در این منطقه وجود دارد.

حیدری با اشاره به اینکه جاده دهستان موگویی هرساله به دلیل بارش شدید برف حدود ۶ماه بسته و مردم از جاده  لرستان رفت‌وآمد می‌کنند، بیان کرد: خیرین می‌توانند در بحث مدرسه‌سازی، احداث پل، ساخت خانه بهداشت و توزیع بسته‌ کمک‌‌های مومنانه در این منطقه اقدام کنند.

وی گفت: همچنین منطقه دیناران شهرستان اردل، منطقه مشایخ در شهرستان کیار و سردشت در لردگان جاهای دیگر استان را می‌توان مثال زد که دچار محرومیت جدی  هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۱ درصد آب کشور را این استان تولید می‌کند، گفت: اما هنوز به ۲۰۰ روستا در این استان با تانک آبرسانی می‌شود.

پایان پیام/۳۷۳۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول