اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هنوز نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام نشده است

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: لایحه نرخ‌نامه سرویس مدارس در راستای تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده که به محض تصویب و ابلاغ به اطلاع همشهریان خواهید رسید.

هنوز نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه اعلام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ احمدی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سرویس مدارس، اظهار کرد: ثبت‌نام معتمدین سرویس مدرسه از هفته گذشته آغاز شده است.

وی از ارسال لیست شرکت‌های پیمانکار سرویس مدارس داری صلاحیت به اداره‌کل آموزش و پرورش سخن گفت و افزود: این لیست از طریق آموزش و پرورش در اختیار  نواحی مدارس قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در خصوص قیمت سرویس‌ها، گفت: لایحه نرخ‌نامه سرویس مدارس از طریق کارگروه ماده ۱۸ حمل و نقل دانش‌آموزی پیش‌بینی شده و در راستای تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده که به محض تصویب و ابلاغ به اطلاع همشهریان خواهید رسید.

وی اضافه کرد: معاینه فنی خودرو، بیمه‌نامه معتبر، گواهینامه، کپی مدارک شخصی و خودرویی، گواهی عدم سوءپیشینه و گواهی عدم اعتیاد راننده از طریق شرکت‌های طرف قرارداد در سامانه سپند بارگذاری می‌شود.

احمدی، از والدین خواست از طریق شرکت مجاز طرف قرارداد با مدارس اقدام به تهیه سرویس برای دانش‌آموزان کنند چرا که شرایط این خودروها از لحاظ فنی و راننده برای سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری محرز شده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول