اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای ۲۳ پروژه عمرانی شاخص و توسعه محله ای

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ۲۳ پروژه عمرانی شاخص و توسعه محله ای برای توسعه و آبادانی محلات و بهبود کیفیت زندگی شهروندان این بخش از پایتخت خبر داد.

اجرای ۲۳ پروژه عمرانی شاخص و توسعه محله ای

به گزارش فارس، امیر یزدی طی بازدید از پروژه های عمرانی منطقه که با حضور هادی حق بین سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری تهران  صورت گرفت ، از پیشرفت فیزیکی مطلوب بسیاری از پروژه ها از جمله پل همسطح سواره رو بلوار ابوذر که با پیشرفت 80درصدی در حال انجام است تا  اصلاح هندسی میدان سوم خرداد و عملیات مناسب سازی  شریان های عبوری با روکش آسفالت و سوله بحران که به اتمام رسید، خبر داد.

یزدی همچنین ضمن بازدید از پروژه های احداث مخزن و شبکه ابرسانی قصر فیروزه، پل همسطح بسیج – محلاتی، پایانه تاکسیرانی و  باغ گیاه شناسی نسبت به روند اجرای و اتمام به موقع این پرو ژه ها دستورات لازم را صادر کرد.

وی با یاداوری اجرای ۹۲ پروژه توسعه محله ای در منطقه که  ۴۵ مورد آن به اتمام رسیده و مابقی آنها  با حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است ، افزود: پروژه های تعریف شده در حوزه عمران با روند مطلوب در حال اجراست و در این راستا و  در پیشرفت پروژه های فنی و عمرانی نیز رتبه پنجم را در بین مناطق داریم.

یزدی با اشاره به اجرای عملیات مناسب سازی شریان های عبوری چون شهید محلاتی و معابر منطقه از جمله خیابان های داوود ابادی، نجار محمودی، بلوار ابوذر، اندرزگو، دریاباری و.. که تاکنون با صرف بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت ریزی برای تردد و عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه ایمن شده است، از اصلاح هندسی میدان سوم خرداد تا جمع آوری نهرهای قدیمی و افزایش عرض معابر در راستای روانسازی ترافیک و کاهش آلودگی های زیست محیطی به عنوان دیگر فعالیت های عمرانی توسعه محله ای در کنار اجرای پروژه های احداثی نام برد که در آینده نزدیک و برای رفاه و آبادانی شهر و شهروندان منطقه بهره برداری می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول