اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سمنان

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس و نوشت‌افزار در این استان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا طحان، سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر و ملزومات اداری و پوشاک، طرح نظارتی ویژه ایام بازگشایی مدارس و نوشت‌افزار در سراسر استان سمنان به‌صورت گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی عرضه‌کنندگان نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر و پوشاک با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان و شهرستان‌ها با همکاری نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های مربوطه در این مدت بر بازار نظارت و گروه‌های کالایی پرمصرف، مراکز عمده و خرده‌فروشی لوازم‌التحریر، کیف و کفش و پوشاک را به‌طور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

طحان با اشاره به اینکه امروز قاچاق کالا صدمات فراوانی بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، ادامه داد: خرید کالای ایرانی با هدف رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نیاز امروز جامعه است و خانواده‌ها با خرید نوشت‌افزار ایرانی به تعمیق ساخت داخل و رشد تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک کنند.

وی تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نشدن قیمت و صادر نکردن صورتحساب و ... را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول