اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

حضور کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نمایشگاه ایران پلاست

کارخانه نوآوری آمپر با معرفی دو شرکت استارت‌آپی خود در حوزه تزریق پلاستیک، در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی «ایران پلاست» حضور دارد.

حضور کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نمایشگاه ایران پلاست

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی «ایران پلاست» که در شهریورماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار شد، حضور خواهد داشت.

این نمایشگاه که بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود، با هدف رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است، برگزار شد.

کارخانه نوآوری آمپر نیز با معرفی دو شرکت استارتاپی خود، محصول «استارتاپ اسمارت اینجکشن» و «استارتاپ خدمات مهندسی» در این نمایشگاه و در غرفه هلدینگ رایزکو در کنار شرکت‌های ارسام پلاست راز و پارت پلاستیک خراسان حاضر شده است، 

«استارتاپ اسمارت اینجکشن» عرضه کننده دستیار هوشمند دستگاه تزریق پلاستیک به استفاده از فناوری‌های پیشرفته و آنالیز داده‌ها با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیرین ماشین در فرآیند تولید برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در لحظه، ارائه پیشنهاد در مورد عملکرد ماشین‌ها، کیفیت محصولات و اثربخشی فرآیند تولید عمل می کند و محصول دوم «استارتاپ خدمات مهندسی» کلید گمشده بخش تحقیق و توسعه صنعت قطعات و کامپاندهای پلیمری است، که از فاز ایده تا طراحی فرمولاسیون و قطعه و چینش خط تولید تا تحقیقات بازار و امکان سنجی اقتصادی طرح‌های جدید را پوشش می دهد.

از رویکردهای اصلی کارخانه نواوری آمپر می­توان به فراهم کردن شرایطی مناسب در جهت رونق بخشیدن به بازار صنعت پلاستیک و ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و دستاوردهای به دست آمده در بین شرکت‌ کنندگان اشاره کرد. همچنین از دیگر اهداف کارخانه نواوری آمپر برای حضور در این نمایشگاه می‌توان به حضور درجمع شبکه همکاران و مشاهده پیشرفت‌های کسب‌وکارها، شنیدن ایده‌های جدید و راهکارهای نو برای حل مشکلات موجود در صنعت پلاستیک و تبادل نظر اشاره کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول