اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه کردستان گفت: علی‌رغم مسوولیت سنگین سپاه و بسیج در حوزه صیانت از نظام و امنیت مردم، خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی صبح امروز در مراسم اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر در قالب کمک مومنانه در ستاد سپاه استان اظهار کرد: خدمت به محرومین یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: امروز به برکت همراهی ملت و جامعه دیتی، نظام در چهل و پنج سال گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.

به گفته وی، امروز نظام اسلانی توانسته با توکل به خدای مهربان در سخت‌ترین شرایط و با همراهی مردم و تبعیت‌پذیری از امامین، علیرغم همه فشارهای دشمن و اقدامات برای توقف پیشرفت، در همه حوزه‌ها سربلند و پیروز باشد.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: یکی از حسنات سپاه و بسیج، خدمت به قشر محروم کشور است و امروز این دو مجموعه علارغم همه مسوولیت‌های سنگین در حوزه صیانت و حفاظت از امنیت، در خدمت به محرومین هم پیشگام بوده که تشکبل قرارگاه محرومیت‌زدایی در سپاه بیانگر این موضوع است.

وی ادامه داد: خدمات ارزنده‌ای توسط سپاه بیت‌المقدس در کردستان انجام شده و ما نیز تلاش می‌کنیم تا پایان هم به قشر محروم و خاصتا دانش‌آموزان توجه بیشتری شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه با اشاره به استمرار رزمایش نهضت کمک مومنانه در کردستان، گفت: امروز دو هزار بسته کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمتد اهدا می‌شود که سه هزار بسته دیگر نیز تامین و اهدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول