اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تنش آبی در سروآباد رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: 2 پروژه احداث مخزن یک‌هزار مترمکعبی، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ شهر سروآباد و آبرسانی به مجتمع روستایی دزلی و 5 روستای دیگر این شهرستان با اعتبار مجموع 440 میلیارد ریال در حال اجرا است.

تنش آبی در سروآباد رفع می‌شود

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پروژه احداث مخزن یک‌هزار مترمکعبی و خط انتقال و ایستگاه پمپاژ سروآباد با هدف تأمین آب این شهر با 40 میلیارد ریال در حال اجرا است و هم اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه در این پروژه 1600 متر خط انتقال و ایستگاه پمپاژ و سازه مخزن اجرا شده است، افزود: اعتبار این پروژه از محل طرح آبرسانی به شهرها تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان خاطرنشان کرد: همچنین پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی دزلی شامل روستاهای دزلی، درکی و دمیو و آبرسانی به تک روستاهای نسنار، یوژنان، ماضی بن، دگاگا و انجمنه نیز با 400 میلیارد ریال اعتبار بیش از 70 درصد پیشرفت دارد.

فرهاد افزود: در این پروژه که اعتبار آن از محل طرح ملی محرومیت زدایی تأمین شده است، 20 کیلومتر خط انتقال و مخازن ذخیره و احداث 4 باب ایستگاه پمپاژ اجرا و 5 دهنه چشمه به‌سازی می شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول