اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

از 5 هزار متر رنگ آمیزی جداره های منتهی به مدارس تا بازپیرایی فضای سبز مراکز آموزشی

شهردار منطقه15گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای اجرایی کردن طرح‌های استقبال از مهر، بازپیرایی فضای سبز مراکز آموزشی و بهسازی جداره های منتهی به مدارس در منطقه 15 به اجرا در آمد.

از 5 هزار متر رنگ آمیزی جداره های منتهی به مدارس تا بازپیرایی فضای سبز مراکز آموزشی

به گزارش فارس، محمد شیری گفت: طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با هدف بهسازی و مناسب سازی مدارس همزمان با  بازگشایی مراکز آموزشی به منظور ایمنی و رفاه حال دانش آموزان و معلمان در محلات 19 گانه منطقه  به اجرا درآمد.
وی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان به‌ویژه محصلین در راستای شعار "تهران، شهر تلاش و سرزندگی" گفت: محورهای منتخب و معابر منتهی به 258 مدرسه و مرکز آموزشی باب الرضای تهران در طرح ویژه رسیدگی به امور نگهداشت شهر،  پاکسازی شد.
شهردار منطقه به نوسازی 100 دستگاه مخزن ( 1100 لیتری پسماند تر ) در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: کف تراشی، شستشو، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن به صورت مستمر و طی برنامه زمانبندی در نواحی هفتگانه در حال اجراست.
محمد شیری افزود: 5 هزار متر مربع رنگ آمیزی وپاکسازی جداره های منتهی به مدارس، 50 مورد عملیات حذف زوائد کف ودیواره های و نصب 30 تخته بنر پرتابلی به مناسبت بازگشایی مدارس از جمله اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر است.
وی اضافه کرد: رسیدگی به فضای سبز معابر منتهی به مراکز آموزشی، داخل مدارس، کنترل آفات و بیماریها ی فضای سبز داخل مراکز آموزشی، آموزش و مشاوره نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای سبز موجود در مدارس به پرسنل مراکز آموزشی، اهدای گل به دانش آموزان کلاس اولی در روز جشن شکوفه ها و آموزش نگهداری از گیاهان به دانش آموزان از سایر اقدامات  همزمان با بازگشایی  مدارس است .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول