اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مطالبات کاملینا کاران لرستان پرداخت می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از پرداخت و تسویه مطالبات محصول کاملینای کشاورزان لرستانی تا پایان مهرماه داد.

مطالبات کاملینا کاران لرستان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه جلسه پیگیری پرداخت پول دانه‌های روغنی کاملینا به کشاورزان لرستانی، عنوان کرد: پرداخت این مطالبات به صورت هفته‌ای توسط شرکت مربوطه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که کل مطالبه کشت کاملینای کشاورزان ۳۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: ظرف مهرماه پیشرو با پرداخت ۷۵ میلیارد ریال براساس اولویت تمامی مطالبات کشاورزان لرستانی پرداخت خواهد شد.

معاون استاندار به نارضایتی کشاورزان از پرداخت مطالبات کشت دانه روغنی کاملینا از زمان تحویل محصول به شرکت بیستون کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به دنبال این نارضایتی امروز جلسه‌ای را با مدیرعامل این شرکت و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار کردیم که به پرداخت مطالبات به صورت هفته‌ای تا پایان مهرماه منتج شد.

ابراهیمی اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن کشت دانه روغنی کاملینا در استان هنوز مشکلاتی در مسیر فن آوری و عرضه ی آن وجود دارد که ماحصل آن تاخیری است که در پرداخت مطالبات کشاورزان به وجود آورده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول