اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بخش دیالیز بیمارستان تایباد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخش دیالیز بیمارستان تایباد ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حیدر احسانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تایباد که عملیات عمرانی آن با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان آغاز شد، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد افزود: بخش دیالیز فعلی با ۸ تخت پاسخگوی نیاز بیماران نیست و با توسعه آن ۸ تخت دیگر به ظرفیت آن افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: بیماران کلیوی و دیالیزی با توجه به ایمنی بدنشان نیاز به مراقبت های ویژه دارند و با بهره برداری از بخش جدید دیالیز تا دهه فجر امسال، مراجعه کنندگان از محیط درمانی و عفونی بیمارستان جدا می شوند.

احسانی بیان کرد: امسال ۶ میلیارد تومان بابت توسعه مرکز جامع خدمات سلامت مشهدریزه از ناحیه آقای خواجه کریمی، نیکوکار و خیر این شهر، اهدا شد و اکنون یک فضای درمانی در مجاورت مرکز سلامت فعلی در حال ساخت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد تصریح کرد: همچنین خیرین هزار و ۲۰۰ متر مربع زمین در کنار مرکز جامع خدمات سلامت مشهدریزه به ارزش ۲ میلیارد تومان اهدا کردند که به این وسیله اورژانس و پایگاه سلامت در یک مکان تجمیع خواهند شد.

وی اضافه کرد: امسال ۲ مرحله آزمون استخدامی توسط وزارت بهداشت برای تامین نیرو به دنبال بهره برداری از طرح های عمرانی درحال ساخت برگزار می شود که شهرستان تایباد به علت عدم‌ تکمیل پروژه ها، در مرحله اول جذب نیرو نخواهد داشت.

احسانی ابراز کرد: اما در مرحله دوم آزمون استخدامی وزارت بهداشت به دلیل تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی تایباد، نسبت به جذب و تامین نیروی انسانی در رشته های مختلف اقدام خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد خاطرنشان کرد: در ایام ورود زائران افغانستانی به کشور، تعداد ۲۷ هزار زائر در مرز دوغارون از لحاظ بیماری های واگیردار پایش شدند و که از این رقم به ۴ هزار و ۲۷۷ نفر در حسینیه شهید سلیمانی خدمات درمانی توسط پزشکان و پرستاران مستقر در غرفه شبکه بهداشت و درمان ارائه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول