اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌ها لوازم التحریر ۱۲۰ کودک کرمانی را در آستانه مهر تأمین کردند+عکس و فیلم

مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی و با توجه به نیاز و محرومیت دانش‌آموزان جنوب کرمان، با کمک مردم، برای ۱۲۰ دانش‌آموز نیازمند ۴ روستای این منطقه لوازم‌التحریر تهیه و اهدا شد.

هیأتی‌ها لوازم التحریر ۱۲۰ کودک کرمانی را در آستانه مهر تأمین کردند+عکس و فیلم

محمود مدینه نگاه مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی هیأت نورالرضا(ع) ۱۰ سالی است که در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت‌رسانی در راستای بازسازی منازل و مدارس کپری این مناطق است. برنامه ما این بود که در ۴۰ روستای این منطقه که نیاز دارند، مدارس ۳ کلاسه بسازیم.

ساخت هفتمین مدرسه در روستای کهورآباد

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ مدرسه را ساخته و تحویل داده‌ایم گفت: با کمک خیرین از سال گذشته ساخت هفتمین مدرسه را آغاز کردیم که این مدرسه در روستای کهورآباد است و در مراحل پایانی ساخت خود است.

مدینه‌نگاه گفت: با همه تلاش‌های صورت گرفته، این مدرسه برای آغاز سال تحصیلی آماده نمی‌شود اما ان شاء الله تا اواسط آبان‌ماه تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

 

خوشحالی دانش‌آموزان از احداث مدرسه در روستای کهورآباد

کمک ۶۰۰ میلیونی مردم برای ساخت مدرسه ۳ کلاسه

مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) گفت: تاکنون حدود ۴۵۰ میلیون تومان برای ساخت این مدرسه ۳ کلاسه با کمک مردم هزینه شده است و تا تکمیل نهایی آن بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان دیگر نیز نیاز است.


دانش‌آموزان این روستا تاکنون در کانکس تحصیل می‌کردند

وی افزود: در طول سال، گروه جهادی این هیأت که متشکل از ۸۰ نفر بچه هیأتی‌ها هستند، طی دو بازه زمانی ۱۵ روزه در تابستان و ایام منتهی به عید نوروز در این منطقه حاضر می‌شویم و در روستاهای مختلف این منطقه به اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی می‌پردازیم.

اهدای ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند

مدینه نگاه افزود: در آستانه سال تحصیلی و با توجه به نیاز و محرومیت دانش‌آموزان این منطقه، اهدای لوازم‌التحریر را در دستور کار داشتیم. با کمک مردم، برای ۱۲۰ دانش‌آموز نیازمند ۴ روستای این منطقه لوازم‌التحریر تهیه شد.

مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) گفت: هر کدام از این بسته‌ها حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان هزینه داشت که شامل کیف، دفتر ۴۰ برگ، دفتر نقاشی، مداد و خودکار، مدادرنگی و ... است. در مجموع برای تهیه این بسته‌ها ۶۰ میلیون تومان مردم کمک‌رسانی کردند.

۲۵ خانه برای کپرنشین‌ها ساختیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ما در روستاهای این منطقه ساخت مدارس ۳ کلاسه برای مناطق مورد نیاز بود که ان شاء الله با ساخت ۳-۴ مدرسه دیگر این هدف به مقصد خواهد رسید. جدای از مدارس در این سال‌ها بیش ۲۵ خانه هم برای نیازمندان و کپرنشین‌های این منطقه احداث کردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول