اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های قزوین راه اندازی شود

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای تحقق عدالت اجتماعی، کتابخانه هایی برای اقشار مختلف مانند نابینایان و ناشنوایان ایجاد شود تا از مطالعه و فضای کتاب و کتابخوانی بهره مند شوند.

بخش ویژه نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه های قزوین راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری اظهار کرد: از آنجایی که همه افراد جامعه این حق را دارند تا از فرصت‌ها و امکانات و خدمات شهری برخوردار باشند و افراد کم‌شنوا و ناشنوا هم با محدودیت ارتباطی رو به رو هستند، بنابراین تکلیف نهادهای دولتی، حمایتی و شهرداری این است که کمک کنند تا نیازهای این افراد به‌درستی شناخته و برطرف شود . 
 
وی ادامه داد: مدیریت شهری قزوین باید همکاری و مساعدت های لازم را در راستای خدمت‌رسانی به نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی  به ویژه راه اندازی کتابخانه و بخش ویژه این افراد داشته باشد و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکند.

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار مساعدت و مشارکت مدیریت شهری در برگزاری مراسمات، گردهمایی ها و تشکل های معلولین جسمی و آسیب دیدگان متناسب با ایام تقویم از جمله روز جهانی عصای سفید، روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی سالمندان با انجمن ها و تشکل های مرتبط شد. 
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از این جلسه که پیرامون لایحه شهرداری در خصوص برگزاری نمایشواره بزرگ «پانته آ» قصه بانوان عفیف و غیرتمند ایران اسلامی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ضمن موافقت با مساعدت به این مجموعه هنری، چنانچه لازم است بررسی میدانی از محل برگزاری نمایشواره و ارزیابی بازیگران آن صورت گیرد و سپس در مورد این لایحه تصمیم گیری کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول