اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پذیرفته‌شدگان آزمون جدید آموزش و پرورش از مزایای رتبه‌بندی بهره‌‌مند می‌شوند

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: کاردرمان‌ها و گفتاردرمان‌های جذب شده از طریق آزمون مربی امور آموزش معلولین از تمام مزایای رتبه‌بندی و دیگر مزایای معلمان استثنایی برخوردار می‌شوند.

پذیرفته‌شدگان آزمون جدید آموزش و پرورش از مزایای رتبه‌بندی بهره‌‌مند می‌شوند

حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ضمن دعوت از تمام فارغ‌التحصیلان رشته‌های کاردرمانی و گفتار‌درمانی به شرکت در آزمون استخدامی ویژه مربی امور آموزش معلولین که ثبت‌نام آن تا 31 شهریور از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir ادامه دارد، در خصوص مزایای شغلی کاردرمان‌ها و گفتاردرمان‌هایی که در قالب این آزمون استخدام می شوند، اظهار کرد: رشته شغلی این افراد پس از جذب تحت عنوان «مربی امور توانبخشی دانش‌آموزان بانیازهای ویژه» در طبقه بندی مشاغل معلمان تعریف خواهد شد.

وی ادامه داد: این افراد از تمام مزایای معلمان استثنایی همچون مزایای رتبه‌بندی و تعجیل یک ساله در دریافت رتبه، سنوات ارفاقی (هر 5 سال خدمت از هر نظر از جمله بازنشستگی، 6 سال محسوب می‌شود)، امتیاز سختی کار معلمان استثنایی و دیگر مزیت‌های شغل معلمی برخوردار خواهند شد. 

طریفی حسینی افزود: همچنین این افراد پس از طی مراحل استخدامی، از سال تحصیلی جاری در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام که به تازگی راه‌اندازی شده و یا به عنوان نیروی کاردرمان و گفتاردرمان در مدارس استثنایی سازماندهی خواهند شد و ساعات کاری این افراد نیز مانند سایر معلمان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول