اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

امید جهان: کنسرت در تهران مافیا دارد

امید جهان گفت: برگزاری کنسرت در شهرستان راحت‌تر است؛ متاسفانه در تهران مافیا وجود دارد.

امید جهان: کنسرت در تهران مافیا دارد

امید جهان خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره آلبوم جدید خود گفت: آلبومی در حال ساخت دارم که در مرحله مجوز است. تنظیم‌کنندگان زیادی از جمله امید سلیمانی، امید آزاد و سعید حسنی در این کار بنده را همراهی کرده‌اند. این آلبوم ۱۰ ترک دارد که متفاوت‌ترین آهنگ آن به نام «ایران» است.

وی افزود: این آلبوم مجموعه‌ای از آهنگ‌های محلی است. شاید به همین دلیل اسم آلبوم را «ایرانگردی» نام‌گذاری کنیم چرا که موسیقی تمام قومیت‌ها در این آلبوم وجود دارد.

امید جهان درباره برگزاری کنسرت‌های خود خاطر‌نشان کرد: اولین کنسرت بعد از ماه صفر دوشنبه همین هفته در شهر چالوس برگزار می‌شود. عسلویه و لار فارس شهرهای بعدی هستند که کنسرت در آن‌جا برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: با اسپانسرمان قطع همکاری کرده‌ایم و فعلا در تهران کنسرت نداریم. برگزاری کنسرت در شهرستان راحت‌تر است؛ متاسفانه در تهران مافیا وجود دارد که البته بسیاری از آن‌ها دوستانمان هستند اما فعلا خط بزرگی برای برگزاری کنسرت در تهران کشیده‌ایم.

این خواننده درباره نسخه جدید آهنگ خود با نام مولا علی (ع) تصریح کرد: این قطعه، قطعه‌ای قدیمی است که ۱۰ سال پیش توسط پدرم خوانده شده بود. بر گردن خود دینی می‌دیدیم که علاقه‌مند بودم حتما این کار را خودم هم بخوانم و به دوست‌داران مولا علی تقدیم کنم. این کار را احسان آزاد تنظیم کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول