اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

5000 جوان هلال احمری در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

اختتامیه طرح قدم به قدم تابهشت با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر و بیش از ٥ هزار جوان هلال‌احمری مشارکت‌کننده در طرح خدمت به زائران حرم رضوی در مشهد برگزار شد.

5000 جوان هلال احمری در خط مقدم خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دکتر پیرحسین کولیوند در جمع بیش از ۵ هزار جوان هلال‌احمری در اختتامیه طرح «قدم‌به‌قدم تا بهشت» که در مشهد مقدس برگزار شده بود، با اشاره به خدمات بشردوستانه و امدادی هلال‌احمر در ماه‌های محرم و صفر تاکید کرد: هلال‌احمر در تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی در داخل ایران و کشور عراق و در ایام پایانی ماه صفر در محورهای منتهی به مشهد مقدس، باتمام توان خود به مردم و زائران ایرانی و غیر ایرانی خدمات‌رسانی کرد.

کولیوند با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در چهار پایگاه، خدمات خود را ارائه می‌دهد، افزود: مسجدمحوری، مدرسه‌محوری، مردم‌محوری ومحله‌محوری؛ از اصول و پایگاه‌های اصلی هلال‌احمر محسوب می‌شوند و ما در این چهار پایگاه، با تمام توان و تلاش خود، حضور، آموزش وخدمت‌رسانی داریم.

وی در ادامه خطاب به جوانان مشارکت‌کننده و خدمات‌رسان در طرح قدم به قدم تا بهشت که به صورت سه شیفت ۸ ساعته در شبانه‌روز و درروزهای پایانی ماه صفر به زائران پیاده حرم رضوی(ع) خدمات بشردوستانه ارائه می‌دادند، خاطرنشان کرد: ایمان و امیدی که شما جوانان داریدبه تاسی از آیه مبارکه «تعاونو علی البر و التقوی» است. شما در کار حسنه سبقت گرفتید، مزدتان را هم خداوند متعال می‌دهد. شما جوانان هلال‌احمری در دل شب و گرمای طاقت‌فرسا در شهری غریب، از ۲۵ استان و از همه اقوام و مذاهب چه شیعه و چه سنی در خدمت‌رسانی بزرگ به زائران علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) شریک بودید و این نشان‌دهنده عشق و محبت به ائمه اطهار و اهل بیت در دل همه مردم ایران است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول