اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش‌آموزان محروم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بخشی از خدمات و حمایت‌های ثاراللهیان از دانش‌آموزان محروم و بازمانده از تحصیل را تشریح کرد.

عطر مهربانی ثاراللهیان بر دل و جان دانش‌آموزان محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۶ شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۱ هزار بسته بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار و آسیب‌دیده سراسر استان کرمان ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر شامل اقلامی مانند کیف، جامدادی، مداد، دفتر و مدادرنگی است که از طریق نواحی مقاومت بسیج بسیج دانش‌آموزشی و مدیران و معلمان پرورشی مدارس در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: هر یک از بسته‌های لوازم‌التحریر بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد و یک‌هزار و ۵۰۰ بسته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) و ۹ هزار و ۵۰۰ بسته نیز توسط سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری خیران و سایر مجموعه‌ها تامین شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای طرح «نذر تدریس» در تابستان جاری سخن به‌میان آورد و اضافه کرد: این طرح با کمک بسیج دانشجویی، فرهنگیان، اساتید و دانش‌آموزی برگزار شد و بچه‌هایی که مشکل تحصیلی داشتند و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این طرح پوشش داده شدند.

نظری ابراز داشت: معلمان و اعضای بسیج دانشجویی به‌صورت خودجوش و بدون هیچ هزینه‌ای در طرح نذر تدریس شرکت کردند و دانش‌آموزانی که از حضور معلمان استفاده کردند بیشتر بچه‌های حاشیه شهر و روستاهای دورافتاده بودند که از درس عقب‌افتاده بودند و الحمدالله این عقب‌ماندگی جبران شد و به سطح سایر دانش‌آموزان رسیدند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در هفته دفاع‌مقدس نیز سپاه ثارالله استان کرمان برای خانواده‌های بی‌بضاعت دانش‌آموزان همچنین بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های مومنانه با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان داریم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول