اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

یزدی خواه: کتاب«دروغ زن زندگی آزادی» برگ زرینی برای افشای توطئه‌گران است

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اقدام خبرگزاری فارس در انتشار کتاب«دروغ زن زندگی آزادی»گفت: این کتاب برگ زرینی برای افشای توطئه‌گران است.

یزدی خواه: کتاب«دروغ زن زندگی آزادی» برگ زرینی برای افشای توطئه‌گران است

سید علی یزدی خواه نماینده تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، با اشاره نه مردم به تجمع در سالروز آغاز اغتشاشات سال گذشته گفت: نیرنگی نمانده که استکبار جهانی و نظام سلطه در طول ۴۴ سال گذشته علیه کشور ما و انقلاب اسلامی به کار نگرفته باشد و یکی از آن موارد جنگ ترکیبی است که سال گذشته علیه  مردم و ارزش‌های جمهوری اسلامی طراحی کرده بود.

وی در ادامه گفت: امروز که قریب یک سال از جنگ ترکیبی آنها می‌گذرد به راحتی می‌توان مشاهده کرد اپوزیسیون به انتهای راه خود رسیده و دچار فروپاشی شده است.

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: لیدر و صاحبان ایده‌های خبیث شان به صورت جمعی و فردی از این جمع پراکنده می‌شوند زیرا حاصل تلاش‌ها وسالها اعمال روش های گوناگون از سوی سرویس های جاسوسی و ده‌ها کشور دیگر که اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها از سران و حامیان اصلی جریان بوده‌اند، علیه این کشور بی نتیجه ماند.

یزدی خواه با اشاره به اینکه جریان خبیث سرنوشت کشور را به اغتشاشات سال قبل گره زده بودند، یادآور شد: لطف خداوند متعال همانند ۴۴ سال گذشته با نظام بوده و توطئه‌های گوناگونی که علیه مردم بوده را به صاحبان آنها برگردانده است.

وی در ادامه گفت: امروز شاهد این هستیم که شبکه‌های خبری و رسانه‌های معاند از آن قدرت و استواری که غرق در لجن پراکنی بوده‌اند به افول یافتند و امروز که فضا غبار آلود نیست و سال گذشته را مرور می‌کنیم به اینجا می‌رسیم که اپوزیسیون و جریان معاند هیچ اعتقادی به آزادی به زن و ایران و حتی اعتقادی به تمامیت ارضی ما نداشته‌اند.

نماینده تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار کتاب «دروغ زن زندگی آزادی» از سوی خبرگزاری فارس افزود:امیدواریم این کتاب که برگ زرینی برای افشای توطئه‌گران است با شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، حوزه‌های علیمه و مدارس کشور بتواند مورد توجه نسل جوان قرار بگیرد.

گفتنی است کتاب «دروغ زن، زندگی آزادی» که به همت حمیدرضا تاجی و بر مبنای تولیدات تحقیقی گزارشگران و خبرنگاران فارس نوشته شده است به مهمترین دروغ‌های ضدانقلاب و اپوزیسیون در ماجرای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می‌پردازد.

برای اخذ این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول