اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

امکان سنجش کلاس اولی‌ها هنوز وجود دارد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: هنوز امکان سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان کلاس اولی که فرایند سنجش را انجام نداده‌اند، وجود دارد.

امکان سنجش کلاس اولی‌ها هنوز وجود دارد

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کلاس اولی‌ها، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 650 هزار نوآموز سنجش شده‌اند و تعدادی هم که باقی‌ مانده‌اند در حال انجام است.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته که سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در تابستان انجام می‌شد، شاهد یک پیک سنگین در اواسط شهریور بودیم اما چون سنجش سلامت در سال جاری به صورت فرایندی انجام شد، چالشی نداشتیم و در حال حاضر روند سنجش سریع انجام می‌شود.

طریفی حسینی درباره پایگاه‌های سنجش گفت: در حال حاضر حدود 800 مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام در سطح کشور داریم که به صورت ثابت، سنجش نوآموزان در آنجا انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در طول شهریور، این مراکز باز هستند و نوبت‌گیری و سنجش نوآموزان در این مراکز انجام می‌شود؛ البته در طول ماه مهر نیز اگر دانش‌آموزی مانده باشد، با مراجعه به این مراکز سنجش او انجام می‌شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول