اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

بادامچیان: تحریم خبرگزاری فارس و مدیرعامل این مجموعه نشان دهنده عجز تحریم کنندگان است

رئیس حزب موتلفه اسلامی در واکنش به تحریم خبرگزاری فارس و مدیر عامل این مجموعه گفت: تحریم‌های جدید صورت گرفته نشان دهنده عجز تحریم کنندگان و نشانگر اقتدار تحریم شدگان است.

بادامچیان: تحریم خبرگزاری فارس و مدیرعامل این مجموعه نشان دهنده عجز تحریم کنندگان است

اسدالله بادامچیان رئیس حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در واکنش به تحریم های صورت گرفته علیه برخی نهادها، مقامات و مسئولین ایران از سوی اروپائیها گفت: تحریم‌های جدید صورت گرفته از سوی چهار کشور انگلیس، آمریکا، کانادا و استرالیا نشان دهنده عجز تحریم کنندگان و نشانگر اقتدار تحریم شدگان است و علت این موضوع روشن است.

وی افزود: انگلستان که در واقع ادعای بریتانیای کبیر را دارد و آمریکایی ها که خودشان را به عنوان ابر قدرت در جهان معرفی می‌کنند به همراه دو کشور دیگر آنقدر به عجز رسیده اند که امروز بعد از آن همه تحریم، تحریم جدید علیه مدیر عامل محترم خبرگزاری فارس و این خبرگزاری را اعلام کرده اند.

چهار کشور انگلیس، آمریکا، کانادا و استرالیا تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسایل حقوق بشری و حمایت از اغتشاشات سال گذشته، علیه مقامات و نهادهای ایرانی اعمال کردند. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خبرگزاری فارس و تسنیم و شبکه پِرِس تی‌وی به فهرست تحریم‌های این کشور اضافه شدند.

بادامچبان در ادامه افزود: این یک اقدام خنده‌آور و مسخره‌ای است که وقتی قافیه برای آنها تنگ آمد به سمت تحریم رجوع می‌کنند.

وی دلیل تحریم هارا به این شکل عنوان کرد: دلیل تحریم‌ها این است که دیگر بهانه ای برایشان باقی نمانده که علیه جمهوری اسلامی داشته باشند و این تحریم‌ها و حتی برجام به جایی نرسید یعنی این یک عملکرد و تلاش مذبوحانه‌ای است.

رئیس حزب موتلفه اسلامی گفت: بنده تعجب می‌کنم از اینکه کشورهایی ادعای سیاستمداری می‌کنند تا این حد در سیاست تنزل و کاهش یافتند که این عمل حقیرانه را انجام می‌دهند.بنابراین بنده به عناصر کشورهای تحریم کننده ابراز تاسف و برای دوستان تحریم شده عرض تبریک دارم.

در بیانیۀ وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده که ۲۵ شخص از جمله «پیام تیرانداز» مدیرعامل خبرگزاری فارس و چهار مؤسسه رسانه‌ای به بهانه «سرکوب آزادی بیان و محدود کردن دسترسی آزاد» به اطلاعات را تحریم کرده است.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول