اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

درستکار: قهرمانی حسن یزدانی زمینه ساز موفقیت سایر آزادکاران و فرنگی کاران می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حسن یزدانی با قهرمانی‌ می تواند زمینه ساز موفقیت سایر آزادکاران و فرنگی کاران شود.

درستکار: قهرمانی حسن یزدانی زمینه ساز موفقیت سایر آزادکاران و فرنگی کاران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره آخرین وضعیت کشتی گیران کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت بدنی و روحی کشتی گیران خوب است و شرایط وزنی آن ها ایده آل است. آماده ایم از فردا کشتی 4 وزن اول آغاز شود. قرار است فردا امیرمحمد یزدانی، حسین یزدانی، رضا اطری و امیرحسین زارع به عنوان نمایندگان ایران به روی تشک بروند.

درستکار درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی عنوان کرد: یزدانی هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی و هم عزمش نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. خدا را شکر شرایط بدنی اش در آخرین تمرین پرفشار خیلی خوب بود و شرایط وزنی اش هم بسیار ایده آل است و امروز هم صبح استراحت کرده تا بعدازظهر یک تمرین سبک داشته باشد. این کشتی حیثیتی است و مردم برای حسن یزدانی و سایر کشتی گیران دعا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که موفقیت یزدانی، روی تیم آزاد و فرنگی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: قطعا همین طور است، یک سرداری مثل حسن یزدانی چقدر می‌تواند روند موفقیت و مسابقاتش روی تیم ملی و حتی کشتی گیران فرنگی هم اثر گذار باشد، امیدوارم حسن اینقدر باصلابت کشتی بگیرد و قهرمان شود تا هم تیم ملی آزاد و هم تیم ملی فرنگی بهترین نتیجه را بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول