اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۹ تیم عملیاتی راهور به سمنان اختصاص یافت

رئیس پلیس راه کشور گفت: ۹ تیم عملیاتی راهور با تجهیزات به استان سمنان اختصاص یافته و تا پایان تعطیلات ایام پایانی ماه صفر خدمت‌رسانی خواهد کرد.

۹ تیم عملیاتی راهور به سمنان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حسن مؤمنی، رئیس پلیس راه کشور امشب در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام هشتم (ع) و شورای راهبری وضع تصادفات رانندگی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط استاندار و مجموعه فراجای استان سمنان در خصوص مدیریت مطلوب مباحث مرتبط با راهور در استان و خدمت‌رسانی به مسافران و زائران امام‌ هشتم (ع) تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: در حماسه اربعین حسینی نیز تمام دستگاه‌های متولی امر در کشور با اتحاد و عزم همگانی به‌خوبی عمل کرده و از این مأموریت سربلند بیرون آمدیم.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: سال گذشته که در استان سمنان حضور یافتم، استاندار سمنان ضمن ابراز ناراحتی از افزایش تصادفات رانندگی در راه‌های استان، به محضر حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) قول ساماندهی این مهم را دادند که با مدیریت او این قول امروز عملی شده است؛ صمیمانه از وی به‌واسطه این اقدام جهادی و اثرگذار و همچنین مجموعه دست‌اندرکاران این امر تقدیر می‌کنیم.

مؤمنی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های اعلامی، در هشت ماهه سال ۱۴۰۱ در استان سمنان با ۴۵ درصد افزایش تصادفات رانندگی در راه‌های استان به نسبت مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم که با مدیریت استاندار سمنان و تا پایان سال، این میزان به ۳۱ درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز در پنج ماهه ابتدایی سال در ادامه تلاش‌ها و اقدامات استاندار سمنان و مجموعه دست‌اندرکاران امر، شاهد ۱۲ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که حتی در ۲۰ روزه شهریورماه امسال، این کاهش تصادفات به حدود ۱۶ درصد رسید.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: امروز استان سمنان در بحث کاهش تصادفات رانندگی در راه‌های استان به نقطه مطلوب رسیده و هدف‌گذاری ما محقق شده و نگهداری وضع فعلی نیازمند تلاش و اهتمام بیش از پیش است.

مؤمنی گفت: ۹ تیم عملیاتی راهور با تجهیزات به استان سمنان اختصاص یافته و تا پایان تعطیلات ایام پایانی ماه صفر خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: خستگی و خواب‌آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادفات در راه‌های استان سمنان است و می‌توان گفت سخت‌ترین نوع مدیریت عامل تصادفات،‌ خستگی و خواب‌آلودگی است.

رئیس پلیس راه کشور بیان کرد: استقرار موکب‌ها در بین‌راهی‌های استان سمنان امری بسیار مطلوب در راستای رفع خستگی و کاهش تصادفات خواهد بود.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول