اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جهادگران نیشابوری پای کار 3 موکب در مسیر نیشابور به مشهد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: ۳ موکب با ظرفیت پذیرایی و اسکان از ۶۰۰۰ زائر در مسیر نیشابور به مشهد برپا شده است.

جهادگران نیشابوری پای کار 3 موکب در مسیر نیشابور به مشهد

غفور خلقی تولایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور با بیان اینکه ۳ موکب در مسیر نیشابور به مشهد برپا شده است، اظهار کرد: هر موکب ظرفیت اسکان و پذیرایی از حداقل ۲۰۰۰ زائر رضوی را دارد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور افزود: اسکان و پذیرایی از زائران با چای، شربت، میان وعده و ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام با ۷۳ جهادگر است.

وی ادامه داد: در هر ۳ موکب غرفه کار با کودک و غرفه احکام ایجاد شده و مشغول فعالیت است همچنین ۲۱ جهادگر خواهر خدمات رفاهی و فرهنگی به بانوان زائر ارائه می‌دهند.

خلقی با بیان اینکه در هر ۳ موکب زیرساخت استحمام برای زائران رضوی فراهم شده است، عنوان کرد: هر شب در محل اسکان مراسم روضه برپا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ابراز کرد: تدارکات و زیرساخت‌های هر ۳ موکب توسط ۳ گروه جهادی شهیدان دهنوی، شهید فخریان و سلمان فارسی انجام شده است و هزینه‌ها هم از محل کمک‌های خیرین تامین شده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول