اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان به نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که انتخابات فدراسیون‌ها بدون اعمال نظر برگزار می‌شود.

واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان به نحوه برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد پولادگر در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان در واکنش به صحبت یکی از روسای هیات‌ها مبنی بر اینکه مخالفان رییس فدراسیون بعد از انتخابات کنار گذاشته شده اند، عنوان کرد: رای‌ها مخفی است چگونه می‌گویید که مخالفان را حذف کرده است؟ خانم قاسم پور کاندیدا بود اما الان به عنوان رئیس یک هیات در مجمع است‌ بنابراین این حرف‌ها خوب نیست. ما یک انتخابات سالم و بدون اعمال نظر برگزار می‌کنیم و پایبند اصول اعتقادی دین خود هستیم.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از اعضای مجمع به هزینه ۳۰ میلیاردی میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی جهان انتقاد کرده، گفت: نمی توان ۲ عدد و ۲ رشته را با هم مقایسه کرد از طرفی این مسابقات یک رویداد ملی بود. بخش عمده ای از هزینه‌ها، هزینه‌های سرمایه‌ای است و تجهیز شدن سالن برای همه رویدادهاست‌. کنفدراسیون والیبال آسیا شرایطی دارد که باید رعایت شود؛ والیبال بسیار درآمدزاست و بخش عمده‌ای از هزینه‌ها از پخش تلویزیونی برمی‌گردد.

وی افزود: در قالب مباحث حرفه‌ای باشگاه‌ها، راس درآمدها از حق پخش است که در کشور ما وجود ندارد. برای ما مهم بود در این زمان که علیه کشورمان سیاه‌نمایی می‌کنند، یک رشته پرببینده و پرطرفدار و رشته‌ای توپی را به خوبی میزبانی کنیم. این یک مبحث جداست.

پولادگر گفت: در حوزه باشگاه‌ها، نظام جامع باشگاه داری در صحن علنی مجلس است و دولت می خواهد یک سرمایه گذاری ویژه انجام دهد که ثمره آن در ورزش قهرمانی خواهد بود. اینکه منتظر پرداخت پول از اداره کل باشید درست نیست و باید یک لیگ پربار داشته باشیم و بخش خصوصی نیز ورود کند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول