اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

عقب نشینی قیمت بیت کوین در ساعات گذشته

در حالی که قیمت بیت‌کوین تا چند ساعت پیش بالای 26 هزار و 200 دلار بود، اما حالا روندی کاهشی را در پیش گرفته است.

عقب نشینی قیمت بیت کوین در ساعات گذشته

‌به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات یک ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین با وجود آنکه بالای 26 هزار و 200 دلار بود، اما روندی نزولی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش گرفت و هم اکنون با قیمت 26 هزار و 117 دلار خرید و فروش می‌شود که نسبت به دیروز 0.17 درصد کاهش داشته است.

این قیمت نسبت به یک ساعت پیش اما 0.28 درصد پایین آمد و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به 509 میلیارد دلار رسانده است. در 24 ساعت گذشته همچنین 582 هزار بیت کوین به ارزش 15 میلیارد دلار در بازار جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم از 19 میلیون و 484 هزار عدد گذشته است.

قیمت اتریوم 0.7 درصد پایین آمد و به 1596 دلار رسید. به‌طور کلی اکثر ارزهای مطرح بازار در معاملات امروز کاهش قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کردند، به‌گونه‌ای که کاردانو هم با 0.6 درصد کاهش 24 سنت دست به دست می‌شود. قیمت دوج کوین هم با بیش از یک درصد کاهش به 0.061 دلار رسید.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم به 1040 میلیارد دلار افزایش یافت و در 24 ساعت گذشته 29 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده که نسبت به روز گذشته 22 درصد کمتر بوده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول