اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عطایی: به خودمان قول داده‌ایم در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: به خودمان قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می‌دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است.

عطایی: به خودمان قول داده‌ایم در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی پس از قهرمانی آسیا و لیگ جهانی داریم. یک فشار غیرعادی را به حداقل رساندیم. تمرینات عمومی را انجام می دهیم و کیفیت تمرین ارتقا پیدا کرده. امیدواریم این روند را در مسابقات داشته باشیم و ضعف‌ها را کمتر ببینیم یا اصلا نبینیم.

وی ادامه داد: تیم ب والیبال تشکیل شده و بازیکنانی به همراه ۳ یا ۴ بازیکن که از تیم الف جدا شده‌اند، تمرین می‌کنند. اطلاعات کادرفنی به ما کمک می‌کند ۲ بازیکن به شکل قطعی و بر اساس عملکرد هانگژو، تعداد بازیکنان تا ۴ بازیکن به تیم اصلی برای انتخابی المپیک اضافه شوند با این خستگی و شرایط عادت کردیم. وقتی در لیگ ملتها ۲ کشور در ۱۰ روز عوض می کنیم، خودمان را تطبیق داده‌ایم. قطعا فشار غیرمتعارفی نیست و خستگی دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد وضعیت عبادی پور گفت: درباره عبادی‌پور باید بگویم تصمیم برای آینده اتفاق می‌افتد و تیم فعلی انتخاب شده است.

عطایی عنوان کرد: فشار خیلی زیادی روی بچه‌ها بود و سعی کردیم فشار را برداریم و به وضعیت بهتری دست یابیم. به خودمان قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می‌دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است. انرژی تمام بازیکنان صرف این خواهد شد که بهترین عملکرد را داشته باشند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم در در برزیل و هم در چین از خودمان راضی باشیم و سبب شادی ملت ایران شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول